Altijd gratis thuisbezorgd Tot 5 jaar garantie 30 dagen thuis uitproberen Sinds 1991 dé horlogespecialist

Contact opnemen

Heb je vragen over je bestelling of heb je behoefte aan persoonlijk advies? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Wil je snel geholpen worden? Dan adviseren wij je om eerst eens bij onze Veelgestelde vragen te kijken: hier vind je een overzicht van vragen die wij vaak gesteld krijgen. Wellicht staat je antwoord daar al tussen en ben je sneller geholpen.

E-mail

Je kunt ons altijd een e-mail sturen. Gaat je vraag of opmerking over een bestelling? Vermeld dan altijd je bestelnummer zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. Je kunt je bericht sturen naar het volgende e-mailadres:

info@tophorlogeonline.nl

Telefonisch

Je kunt ons op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 telefonisch bereiken via 0492 390 587.

Onze bedrijfsgegevens

Het adres van ons hoofdkantoor:

Tophorlogeonline.nl
Diederikstraat 10
5421 EW, Gemert, Noord-Brabant
Nederland

Kamer van Koophandel: 87906635

BTW nummer: NL004504650B52

VEELGESTELDE VRAGEN

Voordat je contact met ons opneemt, kan het handig zijn om eens te kijken naar de veelgestelde vragen op onze website. Wij hebben deze vragen gecategoriseerd zodat je sneller het antwoord op je vraag kunt vinden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice per chat, e-mail of telefoon.

Een nieuwe bestelling plaatsen

Je plaatst eenvoudig en snel een nieuwe bestelling via onze webwinkel. Voeg de producten die je wilt kopen toe aan je Winkelmand. Ben je tevreden met de inhoud van je winkelmand? Ga dan door naar Afrekenen

Op de afrekenpagina voer je hierna je factuur- en eventueel afwijkende bezorggegevens in. Ook voer je hier eventuele kortingscodes in en kies je voor zowel een verzend- als betaalmethode naar keuze. Na een laatste check klik je op de knop Bestelling plaatsen. Na het klikken op deze knop wordt je doorverwezen naar de betaalpagina van onze betaalprovider. Na succesvolle betaling wordt je weer teruggestuurd naar onze website waar je een melding te zien krijgt dat je bestelling succesvol geplaatst is.

Ervaar je problemen tijdens het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan contact met ons op zodat wij je kunnen assisteren.

Wij bieden veel mogelijkheden om te betalen voor je bestelling. Zo kun je onder andere kiezen uit:

  • iDeal
  • Creditcard (American Express, Maestro, Mastercard, Visa)
  • PayPal
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Direct Bank Transfer
  • Bancontact
  • ING Home’Pay
  • SOFORT Banking
  • KBC
  • Giropay
  • Belfius
  • Dotpay

Voor de meest actuele lijst van betaalmethoden verwijzen we je door naar de afrekenpagina. 

Verzending en levering

In principe kiezen wij als verzender een verzendmethode die het meest geschikt is voor jouw bestelling. Wij zorgen er echter voor dat je altijd een trackingnummer ontvangt waarmee jij je bestelling kunt traceren. Daarnaast betaal je bij ons nooit verzendkosten binnen Nederland & België.

Nederland

Bestel je op werkdagen voor 16:00? Dan wordt je bestelling doorgaans de volgende werkdag bezorgd op het afleveradres. Bestel je op vrijdag, zaterdag of zondag? Dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag bezorgd op het afleveradres.

België

Bestel je op werkdagen voor 16:00? Dan wordt je bestelling doorgaans binnen 3 dagen bezorgd op het afleveradres. Bestel je op vrijdag, zaterdag of zondag? Dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden en ontvang je deze binnen 3 dagen op het afleveradres.

Afwijkende levertijden

De bovenstaande leverbeloften gelden tijdens normale omstandigheden en niet binnen periodes waarbij er sprake is van feestdagen en (nationale) vrije dagen. Tijdens deze periodes kan de werkelijke levertijd met enkele werkdagen afwijken. Wij vragen je vriendelijk je begrip hiervoor.

Is je bestelling nog niet bezorgd binnen de beloofde levertermijn? Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de bezorging van pakketten onverwachts vertraging heeft opgelopen bij het postbedrijf dat jouw bestelling bezorgt. Het kan ook zijn dat, in geval van backorder producten, onze leverancier jouw product nog niet geleverd heeft. Wij vragen je vriendelijk om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen uitzoeken waarom jouw bestelling nog niet geleverd is.

Retourneren en omruilen

In principe kun je je bestelling altijd zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Voorwaarden zijn wel dat het product en de verpakking onbeschadigd, origineel en compleet zijn wanneer je deze terugstuurt.

Heb je een smartwatch besteld en wil je deze retourneren? Vergeet dan niet een factory reset (fabrieksinstellingen herstellen) uit te voeren ter bescherming van je gegevens.

Ja, het is mogelijk om een product om te ruilen met een ander product uit onze webwinkel. Neem wel eerst even contact op met onze klantenservice om aan te geven met welk product je jouw product zou willen omruilen. Eventuele bijbetaling of gedeeltelijke terugbetaling kan van toepassing zijn in geval er sprake is van een prijsverschil.

Wanneer je je bestelling retourneert en je voldoet aan de door ons gestelde retour voorwaarden, dan heb je altijd recht op een volledige terugbetaling.

Winkelwagen

0

Geen producten in je winkelwagentje.